Lördag

Jisses. Ligger i min, hyrda, säng i Sälen. I vår mycket treliga, timrade stuga, med fula trappor i. En stor härlig stuga tio sängar, för oss fem. Varsitt rum om vi skulle vilja. Men det är klart vi inte sover i varsitt rum? Jag och lillasystern sover här inne tillsammans, det är bäst så. Fast nu tittar hon på Bruce den allsmäktige och jag ligger här o lipar. Precis ligger och nästan gråter. Linas kvällsbok och Anna Ternheim är lite för mycket, men så under bart!

Det suger att vara singel, på riktigt, det suger. Jag vill inte vara ensam jag vill att någon ska vara här och hålla om mig.

Låter som att jag är helt depp, men så farligt är det inte, inte egentligen. Jag mår bra. Särskilt om någon ser, då mår jag bäst. När jag är ensam så mår jag inte lika bäst, men vem gör det?


Nu ska lipande, inte så värst deppiga jag försvinna tillbaka till min Linas kvällsbok värld. Läsa mer om snyggsnygga Kevin och muchos kära Lina. Oj vad jag tycker om böcker, särskilt odm man gråter till.


Do you wanna..?


Alone on Valentines day..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0