OnsdagFortfarande

Upptäckte att det är många som läser när man gör lite reklam på Facebook. mjaoo. Många har läst, och när många läser är det kanske inte bar o skriva depp inlääg så alla tror att jag går runt och är depp. I själva verket är ajg glad för det mesta. Ibland hör jag inte vad man säger till mig men det är inte för att jag inte lyssnar, det är för att jag inte hör. Funderar ibland på om jag har någon slags koncentrationssvårigheter, jag tar in ALLT som händer i hela korridoren, eller i klassrummet, men jag kan inte stänga av det och lyssna på den som pratar på mig. Jag antar att det finns många som tror att jg är nonchalant och otrevlig " asså denise, du är ju jävligt söt oså, men du är ju väldigt otrevlig.." Men som sagt jag försöker allt jag kan. Det är värst på matten då går tankarna i huvudet ungefär " hmm, i i kvadrat är samma som minus 1, ååh poria visslar, oj i polär form, hmm, axel säger något dumt så hannah o helene skrattar, moivres formel, jaså den, ååh mediakillarna bak i hörnet sitter o viskar..".


No thanks, I'm on a diet! En kvällsmat diet, ikväll är temat på dieten att bara äta sånt som är grönt. Så komemr mamsen hem med Dammsugare, dom är vääldigt gröna och ingår därför i min kvällsmatsdiet! Yeah, very nice!

Updragen idag har lyckats över förväntan. Skrev klart min August Atrndberg <3 Siri von Essen Essä och lyckades installera drivrutiner till min mp3 så jag kan längta tills jag får mina nya hörlurar! yeah

Nu tänker jag inte skriva mer, på en stund, men titta gärna förbi lite då och då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA, så jäkla rätt, första stycket, innan "hmm".

2009-02-04 @ 23:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0