OnsdagHappilyEverAfter

-Varför lever inte bloggen längre?
- Bloggarn is tired, tired of being lonely. Or maybe she's just a spoiled little kid who eats to much sweets and sugar.
- But she is cute?
- Yeah, that's all she is and she uses it, very much..
- What do you think she wants to be more, more than cute?
- She wants to live happily ever after, and be surrounded by love.
- Then I think she has to find it. Do you believe she will find it.. no, thats wrong. When do you think she will find love?
- Soon, I hope...

Tell me lies, tell me sweet little lies

I have been thinking. I somras var jag på en slags föreläsning, där de pratade om kärlek, bland annat hur man ger och tar kärlek. Det finns fem olika sätt att visa kärlek, är inte säker på att jag kommer ihåg dom riktigt, men ungefär såhär:
Ord
Fysiskt
Presenter
Tid
och en til som ajg inte minns..

Jag tror jag är Tid och Fysiskt.. Vilket innebär att jag är typ som ett djur, eller? För om man är mycket med mig och klappar på mig så blir jag glad? eller? Det är nog så..


8månader sedan, 6 månader sedan, 1 månad sedan, jag minns fortfarande, men jag tror jag är över det. Eller hur vet man det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0