Torsdag

Hellohello.


Sitter just nu i bilen på väg upp mot Sälen. Blir muchos irriterad på en väldigt irriterande bror. Har inget internet så ni får inte läsa det nu (22.29 torsdag den 12 februari) men så fort jag får tillgång till internet. En väldigt trevlig dag idag, gick upp inte ett dugg tidigt egentligen, men det kändes så. Körlektion och sen tänkte jag att fika med mamsen hade ju inte varit fel.. ringde henne, men istället för fika på mysigt café så blev det glass o kaffe på Donken och utflykt till Angered. Det luktade avlopp på spårvagnen och mamma tyckte det var en bra idé att gå på vägen i stället för gångbanan under, det var pinsamt. VI gjorde det vi skulle och satte oss längst bak på bussen till Partille, råkade hamna bland ett gäng ehm, påverkade, medelåldersmän. Dom luktade illa men vad gör det? Dom var ju trevliga va katten!


Svart ögonskugga från make up store 130kr eller svart lite glittrig ögonskugga från H&M 39kr.. Svårt val..


Mysigt när man vandrar runt i klädbutiker och bara känner att våren är på väg. Behöver inte ens köpa något, har upptäckt att jag har en del kläder... och kan byta stil genom att blanda runt det lite. När jag kommer hem så ska jag lägga ordning en hylla med vårkläder, oj vad jag längtar efter våren. Solen kom och rädda mig! Kom sommar, Kom glädje!


Hur som helst lite tåg, med glada besked! Pappa har bokat en stuga i sälen! Vi åker i kväll! Klockan var fyra på eftermiddagen, klockan sju var vi ute ur det underbara Lerum. Sitter som sagt i bilen, har tittat på lite gossipgirl, jag är helt tagen av den serien, tittade på första säsongen på ett dygn, det känns som en bravad. Ätit massa McDonalds äpplen och pappa har hittat att gasen frusit fast. Han pratar om en gasvajer, den är tydligen väldigt nära att gå av. Vilket innebär att han inte kan gasa och bromsa så mycket (det går att bromsa, men den kan gå av om vi gasar igen) så vi har satt farthållaren, och måste köra snabbare än 40km/timmen. Det var spännande att åka i 60km/h genom en rondell, särskilt då min stol har lossnat och tippar fram och tillbaka.


Nu ska jag återvända till min värld med öron fyllda av Navid Modiri, och gudarna givetvis! Hoppas ni får en underbar helg, och njut lite extra av alla hjärtans dag åt mig!


D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0