Torsdag(Fredag)GrattisBloggBlind

Yes vill starta  med att hälsa grattis till min ehh, kusin typ.. Till Fredrik för att ha nfyller arton år idag, fredag! Vilket innebär att du numera räknas som arton, har gjort detta i 52 minuter men ändå så sitter du hemma, vad är detta? Grattis til ldig och vi kanske ses i stan imorgon :)

Jag har hört av en liten fågel, att bästa bloggen någonsin är precis nystartad! lerumweekly.blogg.se heter den, kolla in den! De utser veckans fisk, veckans span, veckans jeansrumpa, allt! Har du någon du vill fira denna vecka? skicka din nominering som en kommentar i bloggen. Menmenmen, huvudattraktionen på bloggen, det som alla vill vara, är ju givetvis veckans hunk! mmh ,en mycket ärofylld titel, som endast den bäste kan få. Ävne här går det att nominera, men juryn, bestående av tre tjejer, är omutbar och det är de som slutligen bestämmer över alla priserna. Glöm inte att följa bloggen nu!

Blind tänker ni, vad har hon nu hittat på? Jooh, min vän har hittat fram en pojke åt mig och en åt en annan liten flicka som jag känner. Eftersom vi aldrig träffat dom förut men ska träffa dom, snart så kommer det eventuellt bli något som påminner om en slags dubbel-blind-date. Underbart spännande! Fast helt blind är den inte, det har tjuvkikats på en hel del bilder på den underbara communityn, facebook.com!

Nu är det sov dags som gäller för mig, ahr en lång dag imorgon. Kyssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0