Fredag(imitthuvud..)2009-åretdåDeniseärGladattdetSnartärSlut



2009
året som knappt har starta men än så länge är fyllt av kyssar, kramar, sorliga slut och början till lyckliga slut. spy, skridskor, Juntan, singalong to Mamma mia. Det har dansats loss med ett eventuellt bögpar.. Vi har ikväll taggat inför hemsedal, med Bastu, Snowroler(hälsoresan II) och så klart ; So you think you can ski. Cigarrer, smällare, onda öron. Lugg, kusiner, famor, vernissagesnack, pizza, andreas och fickmarcus.. Mycket har hänt det nya rets två första dagar. För resterande tid av året finns en del planer, jag ska försvinna från jordens yta ett tag, dansa så det står härliga till. Jag ska åka till Hemsedal, -20 o snö, kan det blir bättre?

Jag hoppas gå på Chalmers, det hade varit skojigt, om inte chalmers vill ha mig, så söker jag till Halmstad. I sommar vill jag åka till USA, Californien eller florida.. spelar inte så stor roll i mitt huvud, just nu.

Sen så hoppas jag att 2009 blir ett år fyllt av underbara vänner, gamla som nya. Jag hoppas på mycket skratt och sköna dagar då livet bara känns bra. Ingen höstdepp tack!

Men nu ska nisen sova, hon där förskräckligt dumma tjejen uppe på berget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0