OnsdagSjukSkoltrött

Hejsan

Nu är jag sjuk, förkyld i hela hjärnan. Idag har jag trotsat min sjukdom och överlevt ännu en skoldag. Det känns som at tajg har en lååång termin framför mig, men det gör inte så mycket. Upptäckte på min låånga skoldag att det pratas om man, när man inte vet om att jag står bakom.. menmen, det gör inte så mycket. Jag ska nog ligga lite lågt ett tag, tills jag får dig. åååh, jag vill..

mmh, men bara för att jag var iskolan idag så betyder inte det att de senaste dagarna har spenderats i min säng ( mycket mysigt, med TV o dator ) och när dagarna går på detta sätt så hittar man mycket onödiga och konstiga saker. Tillexempel så har jag hittat en hemsida som heter gratismakeup.se och spotify. men för att jag ska få något gratis smink så behöver jag massa jobbiga poäng, så känner någon för att sponsra mig lite så bli medlemmar via min länk : http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=171280 

Spotify btw, är grymt. Som radio, fast man bestämmer låtarna själv, man kan skapa spelningslistor o grejer, typ som mediaspleare som man har i datorn. Jättekjäckt! Fast man måste ansöka för tt få en spotify, eller bli inbjuden. Men andreas har en så klart, o den glider jag runt på tills jag lyckas skaffa en egen ( om jag nu vill det, trivs gansk bra som siradde007..) Och det är helt lagligt dessutom, enda man behöver "betala" är att det kommer en kortkort reklamsnutt en gång i kvarten ungefär. Testa!

kyssosmek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0