SöndagLiteDeppHelg

Jag har ju blivit helt konstig i huvudet, över en kille (va? jag? det händer inte! jag håller inte på med sånt.). Jag tror inte jag tycker om det. men det ockuperar mitt huvud twentyfourseven, så att säga. Men jag har insett vad ajg håller på med och det senaste dygnet har jag påbörjat mitt arbete mot att ha kvar honom i mitt huvud, det får hända något eller så får jag gå vidare, tillräckligt mycket för att vara som vanligt i allafall. Det går ganska så bra, fyller huuvdet med Desperate Housewives och bästa räddningen från allt ; Håkan Hellström, som jag trodde jag lyssnat sönder, men vad händer då? Jo man hittar Sigge Skog, en håkanlåt som jag aldrig hört innan! underbart, det är visserligen inte han som gjort den, det är olle adolfsson, men det gör inget, den är mysig. testa själv!

Nu kom en till! Hundår, fast den är mer Latin KIngs än Håkan, men efter att ha hört några sekunder så tror jag ändå den är okej.. Det finns en låt som heter Konfettiregn också, som är Håkan och Eldkvarn, den blir nog också bra. Mys!

Men jag mår bra. Idag har jag övningskört, långt. Det gick bra, jag ska ta körkort snart, hoppas jag. Och så ska jag bygga badrum, önska mig lycka till.

Nu så ska jag hitta på lte bra egenskaper med mig själv, formulera dem på ett vackert och professionellt sätt i mitt CV, som facktiskt börjar likna något!

Ha det bra, och glöm inte, människans bästa vän är kalendern ( eller listor för all del).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0