Torsdag

Mjao. Jag är på lite elakt humör, kanske inte är världens höjdare att blogga då.. Det sktire jag i, det är ännu värre att vara elak när man är med dom man tycker om och det ska jag vara ikväll, om en stund. Hemma hos Anton :)

Det finns en ny blogg, den är superful, men jag gillar den :)  nya bloggen
den är fortfarande under konstruktion..

ååh.. på söndag (l) då gäller det! Då går bilen upp till borlänge! :D Det är typ första gången på evigheter som min mamma och pappa tycker jag ahr varit lite duktig, jag ska ju vara funktionör och grejer. jag längtar! dom gör reklam för Peace&Love på Spotify nu, varför dom nu gör det, alla camping biljetter är heeeltslutsålda, det kommer vara feting mycket folk och heelt underbart! Över 150 artister utspridda på 6 underbara dagar. Det kommer bli bikinidans by Anikin unt Nisse. Det kommer vara sol ( annars ska någonfå sota för det..) Det kommer bli roligt.  :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0