Fredag den trettonde...

Idag har jag varit duktig. Jag har gjort halkan, varit trevlig mot Malin från Tjörn hela dagen. Inte ås svårt att vara trevlig mot henne, hon var trevlig mot mig. Ganska spännande att man kan prata så mycke tmed någon om sånt som ändå betyder så mycket och tar så mycket tid som körkort ändå gör, och när man går därifrån bara vinka lite och redan ha glömt henne. Egentligen vet jag ingenting om henne och jag lär inte träffa henne igen ( om inte jag missa chalmers och börjar i halmstad och hon också läser i halmstad, vilket hon nog ska).

Vi tog bussen till stan tillsammans hon och jag, innan hon åkte vidare til´l Tjörn. Men nu är ja gi stan på Droppen. Jag har precis gett blod, nu måste jag sitta stilla, äta kakor och dricka saft. fast det svider lite.

Fast det känns bra nu, så jag ska nog gå och byta mitt kvitto mot en T-shirt och hoppas på att jag inte svimmar.

Ikväll ska jag dela ut bullar i stan xD

pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0