FredagPåKvällen

Nu är det kväll och ajg är så där trött, arg och likgiltig som bara jag kan vara. Jag är sån, bara det att jag inte visar det för vem som helst. Men för de som får se det är det desto värre, jag bara är elak och gör det medvetet svårt för dem att prata med mig. Snällt, nisen, trevligt. Fortsätt så, så kommer du ha många kompisar. Eller, gå och lägg dig nu med en gång och prata inte med någon förrns du är snäll och glad igen.

Jag förstår inte vart det arga kommer ifrån, ajg borde vara glad, ajg har en ny klänning, jag är alltid glad när ajg har nya klänningar! Plus att jag har fått en blodgivar t-shirt, eller fått och fått, 4,5 deciliter blod kostade den. Det gör minsann lite ont i armen, men det är värt det. Hon sa att jag var duktig och att det var brist på min blodgrupp just nu, så lite stolt är jag. Synd bara att inte det stolta lyser upp över det arga, då hade allt varit frid och fröjd. Efter chalmers (hoppashoppas) så ska ajg ha några år då ja ginte har massa saker jag måste göra. Jag ska jobba, men bara för pengarna, inga krav på utveckling och inget jobba hemma. Bara pengar så jag kan köpa massa pyssel, lampor, tyg, bokhyllor, kläder, smink, garn och sånt som glittrar.

Sånt som man kan hitta på Åhléns. Jag var där idag och strosade runt, väldigt osminkad ( och det lilla jag hade satt inte där det skulle!) kikade klämde, kände, luktade och bara sög in alla intryck. Så kom 2/3 av studentkokboken gåendes, upp en trappa till! Jag kikade lite, men såg ingenting så jag ställde mig på rulltrappan uppåt, och så ser jag jeans uppe i luften och helt fantastiska takfönster! Trappan tog mig vidare uppåt, och det var helt fantastiskt! Som en ny värld! Jag var helt salig tills jag upptäckte att ajginte hörde hemma där, bland herrkläderna.. Så jag gick ett varv kollade på allt supersnabbt! Och skyndade ner för trappan, till en värld som jag inte är van vid, men som jag hör bättre hemma i. Inredningsvåningen ( fortfarnde Åhléns), jag gick omkring, var ful och lycklig. Som om det inte vore nog med lycka, man går ut på nerevåningen och då kan man alltid passa på att gå via parfym avdelningen. Underbart!

Har kommit på att det vore optimala sommarjobbet! Att jobba på Åhléns. Ge mig. Jag tror jag ska läsa en make up kurs, om det inte kostar rumpa, och så ska jag söka jobb där. Eller ås struntar jag i kursen och söker jobb i kassorna..

xoxo

Kommentarer
Postat av: miss S

tycker om dig ändå fast du är arg på mig, och mig blir du inte av med så enkelt.



dock tror jag själv att du skulle passa in i den lilla garnbutiken i lerum...den är mysig och det verkar vara få som besöker den, eller finns den kvar? kom ihåg att du är älskad, så löser sig allt...

2009-03-14 @ 00:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0