Lördag(Söndag)SommartiderHejhej

Någon som inte har Halmstad Per Gessle i huvudet? Halmstad kanske inte är så dumt ändå.. Men med mitt nya mål att hitta en alldels egen chalemristpojk som kan håla om mig när jag sover, så känns det som fel väg.. Jag borde gå på chalmers, jag vill gå på chalmers, jag måste gå på chalmers. Jag måste vara duktig i skolan nu, jag orkar inte. Jag orkar ingenting, jag är trött. Om det är som du säge rom vädret fredrik, att jag blir glad av fint väder, att jag är lättpåverkad av vädret, så har idag varit väldigt grått. Det har det nog också, fast jag har skrattat och haft roligt ändå. Jag har lekt kurragömma i mörkret, inget för den fege, men de tär underbart otäckt och roligt på samma gång. att gå omkring i Amandas gnissliga hus ( perfekta ljud, för den här leken!) med massa spännande rum och vrår. Testa gärna hemma!
det här behövs :

  • ett nersläckt hus, gärna på natten så det verkligen är mörkt.
  • vänner, eller något annat som vill leka med dig
  • lite rädsla

Så blir allt superbra!

Oj nu blev min klockan 03.01, låter ju rätt så mkt.. men aah, för några minuter sen var klockan innan två ,så det är inte så farligt. Blir väl inte roligare att gå upp imorgon bitti för det.. Det är Gudstjänst, 10oo i LMK, killkören ska sjunga, jag tänker inte missa det!

Egentligen började jag skriva och tänkte att oj, nu kommer det bli ett sånt där deppigt inlägg igen, men det blev inte så deppigt.. Jag gick hem från amanda, med mitt lite blodiga knä, och tänkte på allt ja ginte har. Jag har ingen som håller om mig när jag sover, och sen kom jag inte längre.. Eller jooh, jag har inget körkort heller.. Men jag hoppaso ch kämpar, och jag orkar inte vänta på det längre.

Men nu måste jag verkligen sova ( en snabbkoll på facebook först bara..)

Sov sött <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0