Onsdag

Nu har jag börjat plugga teori på allvar härligt! Det känns osm att det börjar närma sig ett körkort :D Ååh, så himla härligt! Men klockan är mycket och jag tänker inte skriva så mycket. Min syster ska sova med mig, som vanligt, vad är det med Sandra och mig och inte kunna sova själva?  Någon behöver någon att hålla om, lite hud.. Hud låter väldigt äckligt men det är det bästa, eller bland det bästa. Att bara sitta och känna på hud, alldeles len och mjuk. mmh..  Kanske hade jag passat bättre bland författarna i början av 1900talet, dom skrev och förvirrat och så som orden dök upp i huvudet. Jag ska bättra mig. Eller variera mig lite mera i alla fall. Och korrektur läsa det jag skriver ( inte idag, men hädanefter).

Jag hade tal i dag, ett planerat och genomtänkt tal, int förvirrade ord som råkar passa fint ihop. Det är flera stycken som sagt att det var bra, det känns hur bra som helst! Tack för att ni säger att det var bra också :) Jag blev bara lite rosa och generad under talet, det känns som att det gick okej :D

Nu är det läggdags! Natti! Här kommer en mysig låt som ni kan lyssna på innan ni somnar. MIn temalåt för ikväll :)

Kommentarer
Postat av: miss S

jag tycker ju om hur du skriver...sluta inte med det! det måste inte vara polerat och tråkigt, du skriver levande och med ett så kallat flyt och jag hoppas du fortsätter med det. I'll be watching you...

2009-03-11 @ 23:06:40
Postat av: twayesh

grym låt D:

2009-03-26 @ 22:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0