Tisdag

Tack kära läsare för responsen.. (inte en enda kommentar!) fast tack emma på riktigt : Emmasdag . Jag är inte mer än människa, och i min värld så kan jag itne skriva, ajg gör det ändå för att jag vill, när någon säger att det är bra så blir jag helt glad i hela magen :D Så tycke rni att det är lite bra, bara en liten mening eller vad oms helst så låt mig gärna veta det :)

Jag sitter och fixar det sista på mitt tal nu. Jag blir nervös så fort jag tittar på mina lappar..  Talet är väl rätt färdigt, men jag ska skriva ett PM också. Talet är på tema Gud, det är lite från mitt tal i förra inlägget. Egentligen tycker jag att det är läskigt att prata om det, men det löser sig nog.

Jag tror att jag ska blogga mera, det är mysigt. Jag har hittat fram ett skrivbord som jag sitter vid, här har jag utsikt över trädgården 8 inte just nu eftersom det är svart ute) och en bild på mamma från när hon gifte sig med min pappa, och bröllopsfotot på min farmor och farfar, det känns mysigt. Det är väldigt fina bilder. Mamma ser jättevacker ut! Och min farfar är riktigt stilig! På det kortet kan man inte tro att han är knappt 170 cm..

Nu måste jag göra klart talet!

WolliBolli!

Kommentarer
Postat av: Systern

Jag tycker om att läsa:)

2009-03-10 @ 21:39:34
Postat av: miss sjögren

du skriver som sagt som en gudinna, naket och ärligt. inga krusiduller (men ändå vackert på något vis)och så som faktiskt tankarna kommer, lite huller om buller och i stora bitar, men vem har sagt att det ska vara lättsmält...jag tycker om när det inte sjunker in på en gång utan man fattar först fullt ut andra eller tredje gången man läser. du kan skriva och jag vill se mer! keep it coming

2009-03-11 @ 00:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0