TisdagTeoriScoutÖvervintradKonfirmand

Jag ska sjunga på Söndag. Om man har fått för sig att lyssna på mig när jag sjunger så är det ett underbart tillfälle (så är vi så många som möjligt på gudstjänsten så konfirmanderna blir så nervösa som möjligt) Konfirmanderna ska ha hand om Gudstjänsten helt själva, duktiga är ni <3 Jag och Linnea ska var med och stötta lite i sången, som övervintradeKonfirmander som det så vackert uttrycktes. Ellen har sökt in till Hålland, Hålland med Å!? VI ska sjunga psalm 21, Måne och sol, har man inte hört den borde man verkligen pallra sig till kyrkan, den är lite allmänbildning tycker jag allt! Och eftersom det någonstans i mitt bakhuvud finns en överstämma till den så tänkte jag att det var en bra idé att väcka den till liv. Sandra kan den också, det visste jag innan, och så vart det en till tjej där osm kunde den. Stämman låter helt otroligt fantastisk, högt och superkyrkig! Man hör orgeltonerna utan orgeln! Det är så sinnesjukt roligt att sjunga det! Man bara står och skriker rätt ut och hoppas att rösta ska hålla. Det är coolt, jag lovar! Be there!

Min superscouter tog hand om oss idag. Vi tillbringade en och en halv timme i mysrummet, mmh. Vi spelade TV-spel sånt där roligt där man ska vifta med händerna och hoppa och grejer (y) och lekte maffia, såklart! Maffia är bra, då får man tänka lite och ljuga lite, det är väl bra att vi lär våra barn att ljuga..?

Sen vart jag tvungen att skynda hem och plugga körkortsteori, inte alls roligt! Helt sjukt tråkigt facktsikt. Men det måste göras, och jag är helt dålig på det. Jag borde göra lite mera innan jag somnar. Men de tär inte lätt. Jag vaknade inte på riktigt förrns vid lunch, och då vaknade jag av en skrattattack som höll i gång mig ett par timmar, innan jag kom till kyrkan och höll mig vaken på socker.. ( skrattade åt porialappen, såklart!)

mwhiiiie!

Jag ska ut på torsdag, nicenice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0