Hejhejhallå Dagboken

Eller, heter det kanske inte dagbok alls om man skriver på internet? Eller är det bara min dagbok som inte heter dagbok för den används mer som en halvårsbok, och uppdateras i princip endast nattetid. Känns i vartfall som att det är dags att uppdatera den. Känns möjligtvis också som att det är läge att visa min vackra pojkvän min blogg, givetvis inte när jag är med honom. Men kanske imorgon, då är han i Vårgårda och jag i Halmstad. Vi  kommer att ha helt olika dygnsrytm då han börjar jobba klockan 6 på morgonen och jag börjar jobba klockan 1 på natten. Vi kommer inte att ses förrns på fredag då kan han läsa och begrunda orden i flera dagar ( och han har förhoppningsvis glömt många pinsamma grejer). kanske ska jag rensa ut ett inlägg eller två? Det går verkligen mot mina principer, tror inte att jag raderat något enda inlägg sen jag började. men det kanske är dags? Jag tror det, det är dags.
Det var dags, nu går det itne att göra ogjort, sms med addressen är skickat. Enda utvägen vore att radera hela bloggen, inte värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0