En helt vanlig Tisdag

Gick precis upp ur sängen, funderar på om jag ska försöka piggna till och gå till skolan, känns lite omotiverat just nu. Bör vara färdig med två CAD-häften och ett CAD-projekt innan vecka 19, häftena tar 1 heldag var och projektet tar nog runt två heldagar. Om jag är lite duktig en vecka så kan jag med andra ord bli färdig med dom på mindre än en vecka, jag har fem veckor på mig!
Tillsammans med Emilia har jag ett arbete, det ska vara färdigt i mitten av Maj, vi har mer än halvfärdiga och kommer nog behöva 1-2 dagar för att bli helt färdiga.
Kommer att ha en tenta i slutet av Maj också, där vi ska räkna på Skivor och plattor, det är en liten del av en annan kurs och tentan består av två uppgifter, så det skjuter ja gpå några dagar till.
Det enda jag känner att jag borde pluggat mer än jag har är Materialläran, också tenta i slutet av maj,men skitsvårt!
Just nu blir det nog väckning av pojkvän med frukost på sängen, sen förhoppningsvis lite mys framför TVn och så får jag väl hitta på något slags projekt för dagen!
Var allergisk på armen inatt (eller jätteröd) otäckt.

Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

Godmorgon!

allt bra? :)

2011-04-06 @ 12:33:28
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0