Förstånd

Som ni kanske märkt så är jag inte så aktiv längre, det är synd, målet var ( och är) ju att jag ska hålla ut hela 2011 och se om jag får ihop någon liten samling människor som tycker om att läsa det jag skriver. Känner att jag har dålig inspiration känner mig inte ett dugg kreativ, ingenting. Hoppas på att jag kommer börja rita och måla igen, jag gillar det, jag är inte jätteduktig på dt ( särskilt inte nu när jag är så otroligt otränad) men jag har lite mål med mitt liv att bli bra på att uttrycka mig med papper och penna är ett utav dem. Att bli duktig på att skriva är ett annat och även om jag inte skriver bra i min blogg så känns det mycket lättare att skriva annat när man ofta bara sitter och skriver. Orden bara kommer längs med vägen. Har man då något att skriva om så känns det så mycket enklare att uttycka sig i text och det behöver jag verkligen!
Att hela högstadiet få höra att man inte kommr få något bra betyg i svenska för att man skriver omoget och dåligt är inte så värst kalas vill jag lova.






En bild på mig och Ellen!
Hemma hos Mattias förra helgen, det var roligt, ett tag ;)
Vi är fina I alla fall!

Jag och Emilia hemma hos Ellen i Lördags mellan HalmstadSpexet och Spexfesten, det var hur kul som helst hela kvällen :D


Älskling


Nu ska jag återgå till att Städa och packa lådor!
Ska till Lerum ikväll där blir det påsk, mys och jobb! Sen när jag kommer tillbaka till Halmstad så flyttar vi! Så spännande!
Igår var vi på Hfab och beställde målarfärg och tapeter så vi kan göra om i köket, sovrummet och hallen. Det kommer bli hur bra som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0