God kväll

Hej hopp, det gick alldeles lagom bra att guida teknikarna. Var lite nervös men det gick bra ändå.
Nu ser jag typ kvällsolen in i min lilla lägenhet. Har ju fönster norrut men på andra sidan gatan finns det stora lägenhetshus med otroligt reflekterande fönster så jag har fin utsikt, särskilt i skymningen när himlen blir så där härligt varm och mysig ♥
Idag händer det en massa grejer här i Halmstad, jag är inte bjuden på något. Husfest på Bolmens, minikalas hos marcus ( tror inte han sagt nej om jag frågat men ändå) och afterwork med Sveriges ingenjörer. Nej jag ska sitta här med lite härlig musik, en ananas, reflexsolen och lite pennor och papper tror jag.
Har förövrigt på mig mina favortikläder nu, ett par riktigt sletna fläckiga shorts som gått i arv från min pappa till min bror ( lillebror hade dem som verkstadsshorts, vilket förklara fläckarna) och nu till mig. Längden på dem har minskat i varje överlämning. De började som et tpar långbyxor nu är dom superkorta. Hade jag itne vart så blek och allmänt vinterful så hade ni fått se dem på. Har en supermysig tröja också en kortkort vid sak. Allt i blått, jag gillar!
Inte den vackraste bilden världen skådat, men nu har solen försvunnit så kan inte ta någon ny.
Man ser min bil också, den blå Skodan, jag gilalr den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0