Gone for the weekend

Har varit lite norrut i helgen ( norr som Göteborg, Lerum och Vårgårda). Det var helt lagom mysigt, hat hunnit med en del och hållit mig nykter och körbar hela helgen. Vilket lett till att jag är väldigt partysugen nu...
Älskling fyllde ju år i torsdags, vilket var den främsta anledningen till att vi åkte hem till våra föräldrar. Helgen har varit fylld av kalas, frukost på sängen-kalas till älsklingen i torsdags, tårta med Bo och Marcus, midag och tårta med min mor och far i torsdags kväll. Innan vi hann somna så hann älsklingen få lite fler paket, av sin mamma och pappa, körkortspengar blandannat :)
Igår var det släktkalas med några av foffen miljoner släktingar!
Det minst vanliga jag upplevt var nog ändå läkarstudentfest på medicinareberget i Lördags. Var vid första anblick precis som vilken studentfest som helst, massa folk i en liten etta. Det ovanligaste med festen var väl att det bjöds på gratis pizza, tårta, kaka, sprit, hur mycket som helst! Värt när man är chaufför åt familjen...
Hej så länge!
Så här fint var det i bakspegeln igår när jag körde hem till Halmstad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0