Kollision i mitt huvud

Just nu är det väldigt mycket och väldigt lite på en gång.
Det är egentligen inte så mycket kvar i skolan för att vara så långt kvar på perioden, men jag har inte så mycket tid till skolan. Vilket inte är helt sant, jag har inget för mig alls på dagarna (förutom en stund på måndag, som jag är väldigt nervös för). Men jag är jäkligt opeppe på att sitta i skolan framför en dator och bara CADa hela dagarna, men jag måste, det börjar dra ihop sig. Snart har jag intgen ledig tid kvar i Halmstad innan sommaren!



Mmh, man gillar verkligen alla felmeddelanden i CATIA...



Vecka 15- nu - Plugga! kanske HalmstadSpexet i helgen, och hålla guidad tur imorgon.
Vecka 16 - P-stav Plugga! Packa! Lerum på torsdagen med jobb på söndagen och lite påskmiddag hos farmor på fredag
Vecka 17 - jobb måndag ( minst kanske blir ett par dagar till) Halmstad på torsdag eller fredag packa, flytta, tapetsera, måla Wiie!
Vecka 18 - fortsätta flytta och fixa, koof åker till London, nästan hela veckan då ska jag plugga! Hoppas lite Linnea, Ellen och Emilia och andra vackra damer dyker upp i min nya fina lägenhet och pimplar vin och kollar Sex and the city
Vecka 19 - Plugga
Vecka 20 - redovisning på måndagen, Grekland på Tisdag!
Vecka 21 - Hem från Grekland på tisdag, tenta Onsdag och tenta torsdag. Utexpo ons - lör. Utexpo tackmiddag lördag examensfest lördag, Söndag VILA! Ledig!




Som ni ser så är det verkligen fullt upp nu de närmaste veckorna, men jag gillar det. Det kommer komma upp en miljon grejer till också! Beställa tapeter, flyttstäda denna lägenheten och massa mer plugg!


Kommentarer
Postat av: Emilia

GILLA STARKT

2011-04-13 @ 21:33:27
URL: http://emiklos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0