Lilllördag

Huvudvärken is back. Det suger. Men det känns oms att den är på väg att släppa nu, antar att taco's och Påskmust gjorde susen :)
Foffen gick precis ner till Bo, jag ska krypa ihop i en liten hög i sängen ( dagen till ära) och sticka/virka och titta på I love you Philip Morris, pojkarna vill inte titta på den så jag får passa på en kväll som denna.
Bäst idag var att jag kom upp tidigt ur sängen, gick på ett litet möte om guidningen imorgon, det kommer hit 20gymnasieelever som ska titta på högskolan, och att jag gick till gymet fast jag inte riktigt orkade. Var inte så värst effektiv på gymet, emn sprang lite och strechade mycket, men det är bättre än inget.
Nu återgår jag till Criminal Minds och lite pluggandes av talmanus och powerpoint, mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0