Mot bättre vetande

Hade ju lite onda aningar redan innan vi ens ställde oss i kön, men man får ju ändå alltid hoppas på det bästa. Så försökte ännu en gång ta mig in på morfars, men än en gång så nekar dom mig, för jag är för liten. Konstigt att jag känt mig aldeles lagom gammal tills jag flyttade till Halmstad, nu känner jag mig som världens minsta människa, det suger!
Sne så är jag trött idag också, sleten efter helgen. La mig ute i solen en stund förut men det var lite blåsigt. Känner mig lite negativt idag.
Fast jag är egentligen glad, innerst inne. Imorgon ska jag och älskling gå och titta i nya lägenheten, foffen har ju inte sett den ännu. Sen kan vi på riktigt börja planera för hur den ska se ut, det kommer bli helt perfekt. Längtar så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0