Musik

Blev så kall så var inte så sugen att sätta mig vid borde med mina nakna fötter mot det kalla plastbeklädda betonggolvet, utan sitter kvar här under filten i soffan. Vill flytta nu. Vill göra om i lägenheten men börjar inse att vi nog får begränsa oss något. Måla köket är ett måste! Men jag kan absolut fixa det typ när älsklingen är i London eller så och vardagsrummet får eventuellt se ut som det gör. Ser ju ändå rätt okej ut, grått med en mörkgrå mönstrad fondvägg. Fast de gråa är lite svagt randiga så det är lite knas. Men hade jag fått som jag vill ( kommer ALDRIG hända) så målar vi över fondväggen så den blir silvrig. Det finns jättefin glansinfärg, inte sådär supersilvrig som typ smycen, sån silver det blir när man försöker måla silver med en silverträpenna, lite små glittrigt.
Jag sitter här och funderar och planerar och lyssnar på alla bra låtar jag har i min spelningslista. Måste rensa den lite. Ska nog spela forty thieves på telefonen, har fortfarnade aldrig klarat det.
Home is whenever I'm with you  ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0