Nervös Guide

Ska snart gå till skolan och fixa och skriva ut det sista inför guidningen. Hade tänkt gå till skolan tidigt och CADa, men så blidde det inte. Sitter i sängen och kurerar mitt huvud ( som vanligt). Foffen hjälper till genom att sjunga fint om vad han gör (christofer tar på sig sina kalsonger oj han kan inte hitta sina kalsonger trallalalal) han är söt. Jag är nervös för guidningen, men det är väl inteså konstigt kanske. Har ju aldirg guidat innan och har 12 sidor manus, fyra som hör till en powerpoint som vi ska göra först och 8 sidor som är manus vid rundturen på skolan, men ska nog inte säga allt det. Det är 20 gymnasieelever som alla går lite olika tekniska linjer så jag hoppas att de undrar mest över ingenjörsutbildningarna, de tär ju det jag kan bäst :)
Efter guidningen så ska ajg CADa och imorgon ska jag CADa mängder!
Har planerat att min helg ska vara rolig också, ska nog till ICA och fylla på förrådet med bakfyllemat ( chips, godis och Coca-Cola) Yummy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0