Uppehåll

Har inte varit så sugen på att göra något vettigt på min lediga tid. Har varit väldigt mycket i skolan. Dels pluggat mycket dels gjort annat vettigt till exempel Guidat (i torsdags och förra torsdagen) det är bra, man jobbar i en timme och får 250kr och alla pengar är välkomna för att dryga ut min sommarkassa.
Koof och jag har börjat diskutera Vårgårda och Borås efter skolan, et trodde jag ärlig talat aldrig skulle hända. Jag blir bara mer och mer sugen på att läsa något slags textiligt i Borås och älsklingen börjar bli sugen att få jobba på Autoliv, eftersom han har sommarjobbat där många år och det är ju alltid bra att ha varit på företaget lite innan. Så nu blir det till at ställa upp sig i bostadsköer.
Det känns spännande att man bara ändrar sig helt plötsligt och hela tiden finner nya mål och möjligheter. Är ju även så otroligt sugen på att jobba på IKEA, men de jobb som jag vil ha finns i princip bara i Elmhult, kul att bo mitt i skogen...
Man kan bo i Malmö eller helsingborg också då rä det pendla med IKEA-pendeln, en timme tåg två gånger om dagen. Som man ibland kan få räkna som arbetstid ( om amn jobbar på tåget vill säga). Det hade varit jätteroligt att få vara med och se hur det går till där. Dom har en väldigt välutvecklad produktutveckling. Med väldigt annorlunda mål jämförtvis med andra företag. Efterosm det är så stort och har så många ögon på sig så är det viktigt hur alla deras underleverantörer arbetar. Ett företag som inte kan uppfylla IKEAs krav får inte arbeta för dem.
Nu ska jag leta fastigehetsförlag i Borås.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Älmhult kanske?

2011-04-17 @ 17:14:23
URL: http://emiklos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0