Gasque!

Så himla glad just nu!

Har tagit mig igenom alla uppdrag för dagen!
Åkte till Hfab och allt bara fixar sig nu, gillar verkligen min hyresvärd! Sen åkte jag till Stadium Outlet och kollade efter regnjacka, och hur gick det? HUR BRA SOM HELST! Hittade en ursnygg Henry Lloyd som var nersatt från 1600 till 380 kr! Så nöjd :)
Och som om detta inte vore nog, jag har inga föreläsningar idag, nästan inte ont i huvudet, ingenting efter mig i skolan det känns jävligt bra och så har jag och Emilia efter lite om och men lyckats boka Kåren för en Gasque. Vill inte säga mer om Gasquen just nu, kommer mer info nästa vecka, men den kommer bli grym!
Så just nu känns allt bara så bra!

Ni får se bild på regnjackan en annan dag...

Kommentarer
Postat av: Emilia

superglad, kommer bli kalaaaas!

2011-08-31 @ 19:17:44
URL: http://emiklos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0