Tillbaka till vardagen...

... tillbaka till bloggen!

Känns bra att jag blev sugen på att skriva samma sekund som skolan började igen, så att jag inte tappat det för alltid...
Om en stund ska jag gå till Hfab och få en ny brandvarnare, en tvättnyckel och en förrådsnyckel. Men tills dess så lyssnar jag p ljudbok, har fått dille på ljudböcker. Så mycket lättare att lyssna på ljudbok till frukosten än att sitta med en fysisk bok! Sen är det otroligt mysigt att somna till också. Just nu lyssnar på på Det du aldrig såg av Patrik Sjöberg. KOm fram till att han var väldigt nära att gå på samma gymnasie som min pappa ( om jag minns rätt) fast Sjöberg hoppade av skolan innan pappa började. Världen är inte så stor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0