Goddag magsår

Tror inte jag kommer få något riktigt magsår men är det någon gång jag får det så är det nog nästa vecka. Upptcäkte för en stund sen att jag har hela fem inlämningar de närmsta 12 dagarna. Kul liv jag kommer ha.
Tur att jag inte är ensam i lidandet, kommer köra stenhårt från och med måndag, ska göra lite i helgen också, men inte stenhårt. Nu sitter jag och försöker göra runda, kromade lampskärmar i photoshop det är lite spännande och det måste vara färdigt på tisdag. Deadlines dödar allt roligt i roliga uppgifter.

Nu när ni fått höra om mina världsliga problem så kan ni återgå till ert eget lidande eller ännu hellre till decembermys, har ni inte hittat rätt känsla än? Prova att kolla på julkalendern på SVTplay eller lyssna på Årets Julradio!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0