Jullov

Nu mina kära vänner har jag officiellt tagit jullov. Var helt slut när jag kom hem från skolan, totaldäckade i soffan i soffan och sov i två timmar...
Jag hade redovisning imorse ( egentligen var det väl lunch när just jag redovisade men jaa..) Det är så skönt nu när det är gjort! Jag har verkligen kört slut på mig det senaste, pressat mig till min yttersta gräns. Var i skolan till 21.38 igår, så drygt bara sitta där och skriva, skissa och bygga. Missförstå mig inte, det är ju roligt med designuppgifterna, men det är så frustrerande när det inte blir så som man tänkt sig, vilket det sällan blir. Man går sönder lite i hjärtat om man tappar sin modell i marken,  om man råkar göra ett fingeravtryck på den eller om det blir fult när man lackar, saker som är otroligt svåra att förhindra, det händer alltid något dåligt med modellen men man har inte alltid tid och ork till att fixa det. Den prototypen jag visade upp idag hade inte någon finish på lacken blev massa kladd, presentationsskissen blev inte så värst sperxig och det gick inte att spika ihop modellen för spikarna bara böjde sig, det slutade med att jag limmade ihop min prototyp med smältlim, så den är inte så värst hållbar....
Här är min presentationsskiss för er som är intresserade av att se hur den ser ut!
Funderar påatt att bygga en fin modell när jag kommer hem till Lerum, lillebrorsan kan nog hjälpa mig, han är en händig pojke ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0