Klipptid

Såå om det är någon som har något emot frisyren jag visade i går så låt mig veta innan måndag kl 12. Då är det klippdags. Det blir spännande!
För övrigt har dagen inte varit produktiv över huvudtaget, borde väl ha varit i skolan massor och gjort massa viktiga saker, men jag ville inte, var där en stund, lämnade in min och Emilias bild och sen åkte jag in till stan. Ska ha redovisning på torsdag, en fem minuter lång story om hur en vanlig dag ser ut när man interagerar med min digital soul. Flummigaste uppgiften någonsin men det löser sig nog förhoppningsvis. ska börja skriva ner vad jag ska säga om den, ska se till att det verkligen blir 5 min. Plus att jag ska försöka fixa ihop en förpackning åt den, tänker typ en låda, fast en fin sådan. Det är mycket nu, men snart är det otrloigt långt jullov som gäller så jag hinner tagga inför Examensarbetet som börjar vecka tre, helt galet! Kan inte förstå att jag nästan är färdig i skolan!?

Kommentarer
Postat av: Annie

den är snygg! gör så

2011-12-01 @ 21:20:45
URL: http://annietheersthol.blogg.se/
Postat av: Denise

Jaa, det får nog bli så!

2011-12-01 @ 21:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0