Sista dagen

Idag är sista dagen på mitt segmaraton. Imorgon är det stenhårt plugg som gäller. Med plugg så menar jag färdiställla allt här under, det sista ska in den 14 december.
  • Rita, måla och redigera en egendesignad lampa (tisdag)
  • Bygga färdigt modell, skissa av den och förbereda redovisning av min Digital Soul (flummigaste uppgift någonsin, vi ska designa en funktion och form ( på approximativt 1 kubikdecimeter) som är vår digitala själsfrände)(torsdag)
  • Rita, måla och redigera mitt hangout-place (13/12)
  • rita, måla och redigera framtidens fordon (14/12)
  • bygga modell, skissa presentationsskiss och förbereda redovisning av behov söker design (14/12)
Sitter i köket i min tokvarma högskolan i Halmstad- tjocktröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0