Trött

Tur att det är jullov nu, för jag är helt slut! Ska se om jag orkar städa lite sen ska jag krypa ihop i soffan, kolla på TV och sticka hela kvällen.
Imorgon är det julfest här det blir nog mysigt, och festligt ;) Dessutom så kommer mina vänner hemifrån hit, Annika och Linnea. Dom stannar hela helgen, så vi får se vad vi hittarpå för skoj, tror att lite julklappsshopping står på schemat! Har köpt en hel del redan, men ett par stycken är det allt kvar. Farfartillexempel, vad köper man till en farfar?
Förresten har ju varit i stan idag och ( på inårdan av Emilia) köpt två par bröst! Haha, mian finns ju knappt men äntligen kan man alltså skaffa sig en rejäl hylla för 99kr på H&M. Superpush-up ! De blir cirka två storlekar större och den är inte ens sådär tung över axlarna, det är mest bara massa fluff :)
Bild tagen från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0