God Afton

Idag är det mycket längesedan jag skrev något eller över huvudtaget använde mina små hjärnceller ( förutom ett halvt sudoku igår...) Det känns som att det är dags nu. Halvdags iallafall.
Idag har det varit Öppet hus på Högskolan framförallt för de nya studenter som (förhoppningsvis) kommer börja till hösten. Jag var scekmalagd till att hålla i två guidade turer och var helt shaky för det. Bestämde mig för att följa med på den första guidningen som hölls i förmiddags och mest kolla, men även finnas till ifallifall. När vi kom tillbaka från den turen stod det lite drygt hundra personer och väntade på att vi skulle gå ut på en till tur, så det fick vi göra. Fick en alldeles egen grupp som bestod av 52 personer, Usch. När den turen var slut fick jag halvt vila en tur och sen ta en till. Jag är verkligen helt slut, det tär på mig att prata framför så mycket folk ( eller så är jag på tok för otränad och blev trött av promenaderna..) I vilket fall så ligger jag helt utslagen i soffan just nu.
Har ett litet uppdrag också, dokumentera hela Norrlandsresan men så lämpar det sig som så att jag är ledig hela kvällen och hela dagen imorgon så det kan ju kanskse resultera i en lång och bildrik text dyker upp.
Nu orkar jag inte skriva, ska titta på en pinsam Veronica på Wipe Out. So Long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0