Sommaren 2011 i bilder - Del 1

Har fått läsa ett gammal inlägg i min egen blogg, för ajg kom inte ihåg när jag skrev senast, då är det längesen man skrivit. Insåg att jag lovat att lägga ut grekbilder, så det får bli där ajg startar min sommar berättelse!
Var på Zakynthos, en grekö i Maj. Alla bilder har inte funkat att få in i min dator, som nog förtjänar att få gå i pension snart, får se om jag kan lösa det i höst...
En strand som hette Tsillivi, om jag inte minns helt fel. Man kan även se en av de tjusiga mopederna vi hyrde för att utforska ön med!
En typisk Grekisk korsning, helt omöjligt att hitta. Kan inte tänka mig att grekerna själva hittar här...
Hotellet som vi bodde på, ser ändå rätt tjusigt ut, tycker jag.

Efter Grekland så kom jag hem till Halmstad och nya lägenheten igen. Vi flyttade ju in här 1 Maj. En dag, en Utexpo eftermiddag, så kom Emilia och sötaste Sylvester hit och hälsade på
Tror att Sylvester är en nästan dubbelt så stor hund nu, eller i vart fall innan jag stöter på honom igen, nusse.

På tal om fina djur, jag hann mysa med en söt katt, den har inte riktigt fått något namn, tror den är döpt till Felicia, men den kallas mest för Tösen eller Katten.


Sen så var det ju det där med Norrland, en fantastisk resa!
Plockade upp SuEllen på centralstationen i Göteborg, där mötte vi även upp mamma Ellen, som var en mycket trevlig mamma och bjudde oss på fika inne på Botaniska Trädgården.
Sen åt vi en gång til innan vi åkte, hemma hos min mor och far, sista stoppet var Vårgårda där vi släpte av mitt lilla hjärtegull <3
Första riktiga bilderna från resan. Våffelpaus vid Vänern.



Nu fick jag lite skrivkramp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0