Äntligen fredag

Och den ska absolut INTE spenderas framför TV3s nya satsningar, som är bland det värsta jag någonsin sett. Råkade sappa förbi reprisen förra veckan och var helt övertygad om att jag tittade på ett riktigt kasst barn/ungdomsprogram, men så tänkte jag lite längre och insåg att det ju var 3an jag tittade på och de brukar inte ha barnprogram. Det var Äntligen fredag med inte så roliga Thomas Järvheden och sjukt störiga Sean Banan, osm inte lyckaddes vara seriös i en sekund. Fy.

Efter det kommer ett nästan lika kasst program till, 101 sätt att åka ur en gameshow, seriöst?

Men eftersom jag har tentavecka, hade sista tentan idag, kom hem för 20 minuter sedan ungefär. Så ska jag ut och fira att det är över fram tills måndag, så nästa period börjar. Som tur är så verkar det bli en ganska lugn period. MEd många utspridda arbeten. Kommer att ha endast en tenta, så skönt! Dessutom kommer vi att ha Håkan Petersson och Gunnar Weber, dom gillar gillar jag. Mest GUnnar han är en av de snällaste lärarna/föreläsarna jag haft. Han bryr sig verkligen om alla och ser verkligen till att alla hänger med på det han säger, blir så mycket enklare att hänga med och verkligen lära sig då. Heja Gunnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0