Eld och lågor!

Jag och älskling har fått ett lägenhetserbjudande! Så det blir till att gå på visning på måndag, så spännande! Hoppas verkligen att vi får den! Det är verkligen en helt perfekt lägenhet för oss. En trea på 70 kvm, bara några hundra meter bort så det är fortfarande nära till skolan. Så istället för en etta på 30kvm för 4400rk /månad till en trea på 70kvm för 4600kr /månad ( tillkommer ett par hundringar för internet och hushållsel) men ändå, så himla värt!
Skolan går bra nu, idag har vi skrivit klart och förberett för sista redovisningen för perioden som är imorgonbitti. Sen blir det till att hårdplugga till tentorna nu fram till fredag nästa vecka, men det ska nog gå bra. Känner mig någolunda pigg och glad, antagligen för att det äntligen är lite sol och blått!
Har satt lite shoppingförbud på mig själv, så jag kan spara pengar till sommaren. Leva på CSN och inte jobba på sommaren går egentligen inte ihop, men det får bli lite mer moset för mig i somar. Är ju bara knasigt att söka jobb för juni oh augusti men kräva ledigt hela juli då man behövs mest. Jobbar lite nu, som studentambasadör och så ska jag jobba över påsk, så det blir några extra kronor där. Har räknat på och jag tror det går ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0