Födelsedagsstädning

Eftersom min sambo fyller år imorgon så städar och fixar jag lite hemma nu. Imorgon blir det nog en sväng förbi mina föräldrar på tårta. Vi har en del grejer här som dom ska ha. Sen åker vi nog vidare till Vårgårda och foffens familj. Det är lite svårt att förstå vad han vill jag tror ärligt talat att han inte har någon egen vilja ibland. Jag har ju undrat i långt över en mnad, han började planera inatt, smart man.

Ikväll är det kåren, vet inte om jag ska gå dit än. Vet inte vem jag ska dit med i så fall, men ja gär väldigt sugen. Får bli en tidig kväll. Ska ju köra långt imorgon, men inte förrns på eftermiddagen. Jag vet inte Jag vet inte. Vill att foffen ska komma hem nu.

Kommentarer
Postat av: mikishow

Taack ;DD!!!!

Du har också ett döööö snyggt namn <3333

2011-03-30 @ 14:41:45
URL: http://mikishow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0