Helg

Har haft värsta mördarveckan. Haft massa inplanerade grejer varenda dag sen i Tisdags, inte så att om man är pigg och glad så är det ändå för mycket för att man ska orka. Men massa att göra och sjukdom på det blev lite mycket. Var hemma i måndags, mådde ju skitdåligt hela förra helgen, sen i tisdags så var vi på vårt fadderföretag, det var roligt och intressant, lite tungt i kroppen. Jag lät helt galen så hes har ajg nog aldrig varit...
I onsdags var det skolan hela dagen, obligatoriska föreläsningar och ett stort arbete med sista inlämningsdag i torsdags. På torsdagen så byggde vi upp allt i idrottshallen så att det blev en mässlokal, det var en jättelång dag, var inte hemma förrns 7 på kvällen. Igår var det Öppet hus, så jag stod och pratade med gymnasieelever hela dagen. Var tvungen att smita därifrån vid tre för att gå och på gjutlab i verkstan. Vi gjorde en fyrkantig sandwichkonstruktion i plast. Nu ska jag inte röra på mig förrns på måndag. Är i princip frisk nu, lite små krämpor kvar, lite ont i halsen och skav på näsan, men rösten är mer eller mindre tillbaka till sitt vanliga läge.
Ska äta bakpotatis nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0