Körkort

Har bokat in älsklingen på handledarkurs med Bo. Hoppas det blir något körkort. Fast upptäckte att man måste gör mörkerkörning och att den bara går att göra mellan 15november och 15februari, så det blir körkort tidigaste 15 november. Dagen efter Annikas födelsedag, känns som att det är ett tag kvar till November... Tycker det känns om att det är ett tag kvar till våren, en evighet till sommaren och hösten har inte dykt i mitt huvud än, kommer fortfarande ihåg den förra alltför väl.
På tal om körkort så är det 1 månad och 1 dag kvar till min prövotid går ut, då ska jag fira. Mest för att ajg blivit rätt tråkig det senaste, har vart ute en gång iår typ, och i Val Thorens då förståss. Så fira att jag har ett körkort som är liksom på riktigt känns bra, och på tal om Annika så är det tydligen hennes namnsdag, mysigt.

Kommentarer
Postat av: Ada

hej älskling, du är söt men det är verkligen inte min riktiga namnsdag. Bara när jag har alter egot Ada, då har jag massa namnsdag. Men. Du är söt. pusspuss

2011-03-11 @ 19:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0