Lill-Lördag

Onsdag, huvudvärk, ledig imorgon. Skulle kunna sitta och mysdricka lite vin med Ellen framför ett par avsnitt Grey's Anatomy. Skulle kunna pumpa mit cykeldäck och åka till Smålands nation och dricka lite. Skulle kunna somna. Det lutar mot att det blir en blandning av ett och två. Ellen borde komma hit vilken minut som helst nu, hon och jag ska titta föra veckans avsnitt Grey's följt av denna veckans. Så mysigt. På något sätt hoppas jag att vi lyckas pumpa mitt cykeldäck också, så att vi kan åka en liten sväng till Smålands sen. Kanon!
Virkar fortfarande mormorsrutor som en galning, har gjort elva stycken nu, på tre dagar. Det är produktivt må jag säga. Det lär bli både det ena och det andra.
En liter vatten nu, positiva tankar, lite smink och sen är jag good to go.
Några förslag på fina färger?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0