Lördag

Det blev inget stan igår, bekvämligheten fick övehanden så vi spelade till sent och kollade film halva natten. Det var mysigt. Stan kan vänta, allafall tills den erbjuder bättre väder. Skittråkigt med bara nylonstrumpor och snöblandat regn.
Har tenta på måndag, så lördag betyder inte ledig, det betyder plugga. Fast lite lyx vill jag har så jag har tagit lite sovmorgon först. Ska äta lite sen ska jag plugga in tusen powerpointer. Känns lite tungt men helt okej. Har siktet inställt på (förhoppningsvis) en ny lägenhet och en fantastisk Roadtrip uppåt i Sverige i sommar. Längtar så!
Ni kan få se en gammal bild på mig och Ellen (LerumEllen) Syns knappt att det är vi, men det syns att vi lever på en näg i skogen, så mysigt. Massa människor som bara är mysiga och som man tycker om och sova i tält. Gillar det. Blir till att sova i tält hela Juli eventuellt blir det någon natt i bilen med, men det är inte så mysigt... I vilket fall bilden är från en läger sommaren 2008. Tjusigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0