Mmh, så skoj.

Sitter och läser om Gjutmetoder just nu, inte så värst party. Har på min lillasysters spelningslista, som nog är en av de mest frekvent uppdaterade spotifylistorna någonsin, kan bero på att hon sitter vid datorn fler timmar om dagen än jag är vaken. Jag tror hennes skelett kommer förtvinas, men vad gör det, då blir hon nog nöjd för då får hon anledning att ligga framför datorn ännu mer.
Men i vilket fall så finns det alltid ny / nygammal musik på hennes lista och så har vi ganska lik musiksmak, vi är lite knasiga. Gillar det mesta. Det är tur att hon finns så att jag inte är ensam i världen med att gilla all musik jag gillar. Plus att jag kan hitta ny musik till min egen lista genom att lyssna på hennes. Kanon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0