Tentafirande

Det blev kalas igår, var riktigt roligt. Började kvällen hos Ellen med middag och drinkar. Hon gjorde raggmunkar och bacon, har faktiskt aldrig ätit raggmunkar innan, var kanske inte den tjusigaste middagen jag varit på men det var väldigt gott och trevligt sällskap :D

Sen gick vi över till Liza och fortsatte tentafesta, fast vi kallade det för after-ski. Blev lite repris från förra året.
Jag och Ellen blev kompisar med en taxichaufför också, jag fick hans nummer, hehe. Vi åkte med honom in till stan och hem sen en timme senare.
När vi kom hem så fick älskling för sig att vi var tvungna att äta, han bestämde sig för taco's. Liite små jobbigt att ställa sig att göra taco's klockan halv 2 på natten men som tur var fanns det ingen tacokrydda hemma så det blev nudlar istället. Så mycket bättre.

Nu är jag inte ett dugg bakfull, jag som hade laddat upp med bakiscola, bakisostbågar och bakischips, men dom kanske behövs imorgon. Bosse är bakis allafall, han fick hångla igår. Tokigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0