Tisdag

Idag har varit seg,tråkig och rolig...
Gick till skolan så fort jag var levande nog att vakna (kl tio...) och där sat jag och pluggade och pluggade och pluggade. Har maskinelementtenta på fredag och har en hel del kvar att lära mig. Skulle behöva sitta dag och natt fram till tentan, men det vill jag inte, det orkar jag inte och det tänker jag inte göra. Imorgon tillexempel så blir det lite paus från pluggandet för jag ska åka till en gymansieskola som har en mässa så eleverna kan få ltie inblick i vad de kan göra efter gymnaiset. Dit ska jag och en tjej som Silja-Marie åka och representera Högskolan i Halmstad. Det blir trevligt, hoppas jag. Lite segt att det tar nästan 2 timmar att köra dit, men det är ändå värt det, jag får lön för det och varje krona är viktig inför min Road-trip.
I mina tankar bor mest den där lägenheten, senast på månag får jag reda på om jag får den. Om jag får den blir det flytt redan 1 maj! Jag hoppas verkligen jag får den! Fast det dåliga är att vi lär få minst en månads dubbel hyra. Lite jobbigt.
Nu är det dags för ett avsnitt Criminal Minds, spännande. OMG nu  är jag rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0