Virka

Tycker verkligen om att sitta och pyssla samtidigt som jag titta på TV eller så. Har jag inte stickor eller virknål i handen så pysslar jag så att edt låter, ellr så äter jag. Har ju spenderat tre dagar åt att virka mormorsrutor, men indag kom jag på att man kan ju virka en bikini. En vit virkad bikini är så himla fint. Det blir ju kanske inte en bikini att bada i men gå runt och vara fin i. Det lär bli två olika, en med ljust jeanstyg under och löst virkat ovanpå så jeanset syns igenom och en som är tätt virkad.
Tänkte sluta ha ont i huvudet hela tiden också. Börja äta Vitamineral igen kanske. Tror det beror mycket på att jag inte äter så varierat och nyttigt som jag kanske borde.
NU vill jag inte skriva mer, ska hitta fram ett fint bikinimönster och börja genast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0