Eurovision song contest

Sitter här och kollar melodifestivalen. Har mer eller mindre tröttnat redan och intro nummret är inte ens slut än.
Blir nog ett par låtar sen lite Grey's anatomy och kolla det sista på rösterna, vill ju se vinnarlåten sen!
Känner mig lite märklig, glad, trött och lite rastlös. Har bockat av en helde l från att-göra-listan det känns så skönt när man lämnat in et tpar skolarbeten. På måndag har jag redovisning på eftermiddagen men innan dess måste jag sitta och CADa, tappar ju en vecka eftersom jag ska en vecka till Grekland. Zakynthos närmare bestämt. Ska dit med mamma, pappa, lillebror morbror och hans fru. Vi ska bo på hotel med all inclusive, jag kommer bli så tjock! Haha! FÅr hoppas på att de har en helt fantastiskt berg med fräscha frukter som ser inbjuande ut och en stor pool så jag och Adam kan busa och simma och tävla i vattnet hela dagarna. Blir ju snyggare bränna om man simmar runt massa hela tiden ;)
Verkar som att schlaferfestivalen är rätt lovande ändå, första låten är ju hur mysig som helst! Har lagt till den på Spotify redan :)
Fint, Koffen har tokiga rynkor i pannan, men han är ju sämst i världen på att bli fotad så det är väl så det är...

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej har du haft en bra dag hittils?:)



Nu har jag publicerat vinnaren av ett valfritt löshår - kika för att se oM DU vann! :)

2011-05-19 @ 15:02:31
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0