Flyttkrafterna sinar

Känner att jag inte alls är lika pigg och peppad på att packa upp kläder, prylar och annat ur kartonger längre. Det räcker med allt vanligt hushållsarbete ( diska). Ännu tråkigare när man är själv också. Vill bara lägga mig i soffan och kolla film, har en som jag ska se på ikväll, Himlen är oskyldigt blå. Den passar nog mig helt perfekt och jag får ju passa på att titta på såna filmer som koffen inte vill se nu när han är iväg :)
Har nästannästan packat in alla mina kläder i garderoben. Att gå från fem trådbackar och en vanlig hänggarderob ( som jag delat med koof och extra bordsskivorna och en sån där man torkar kläder på) till en enorm dubbelgarderob med överskåp och två stora fina byrålådor till bara de vanliga kläderna! En stor dubbelgarderob extra har vi för vinterjackor och annat som man inte vill ha med sina vanliga kläder. Tyvärr var en stor dubbelgarderob inte så mycket som jag hoppats på men det är så mycket bättre än hur det var innan!
Här är våra garderober, lite skillnad på antal hängande kläder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0