Hej hej hallå dagboken

Idag har jag införskaffat tre dassböcker på bokrean. Slog in dem och gav dom i paket till älsklingen för han är så sjuk. Stackarn. Inte hjälper det väl att jag är helt elak mot honom också. inatt var jag lite elak, jag tyckte han lät för mycket, men man får kanske det när man är sjuk...
Gick till skolan realtivt tidigt idag. Tidigt för mig är när man är där kvart över nio och det var jag. Först FLuidSim sen tryck och pys i praktiken sen mer FLuidSim, vi har arbeten där som ska maila in imrgon, men vi skickade redan idag, känns otroligt bra att vi hann färdigt i tid. Åt lunch i solen helt sinnes vad mycket det tar mitt på dagen. Satt ute i 25minuter och blev helt röd på armen. Det röda har visserligen redan lagt sig men ändå!
Har hunnit CADa en hel del också, det känns allra bäst! Fattas bara en parameter oc at göra om det till en solid,sen är jag redo för slutprojektet. Idag är en go dag, fast jag är så trött.
Läst lite i Gynnings blogg också, hon är himla mysig. Jag vill också ha en himla mysig blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0