Just nu...

.. så känns min alldeles lagom stora, helt fantastiska trea som världens största mörkaste tommaste stället i världen. Ingen mysig koff här som klappar på mig eller bara är här. Inget mysigt TV-program, bara mörker ( och ett supermysigt IKEA-vaniljljus) Är egentligen inte rädd eller så, känns mest tungt eftersom min favorit inte svarat på ett enda sms idag och jag vill inte ringa och vara jobbig när han har kul i London. Tänk om han ska hålla på och ringa mig i tid och otid i sommar eller i Grekland.. (då lär jag bli helt glad men ändå) Kan han inte bara skicka ett sms med ett par gulliga ord så ja ginte nojar.
Tur att jag har lillaSandra som för en gångs skull orkar chatta lite med mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0